منوي اصلي

موضوعات

آرشیو مطالب

آخرین مطالب

امکانات دیگر

صفحه قبل 1 صفحه بعد

اجرای سیستم عامل مک بر روی ویندوز با Mac OS X Lion 10.7 VMware Image for Windows PC
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> شنبه 25 تير 1390برچسب:اجرا کردن Mac OS X Lion 10,7 بر روی ویندوز, اجرا کردن مکینتاش بر روی ویندوز, اجرای Mac OS X Lion 10,7 بر روی vmware, دانلود Mac OS X Lion 10,7, دانلود با لینک مستقیم Mac OS X Lion 10,7, دانلود با لینک مستقیم ایمیج Mac OS X Lion 10,7 برای vmware, دانلود رایگان Mac OS X Lion 10,7, دانلود رایگان Mac OS X Lion 10,7 VMware Image for Windows PC, دانلود سیستم عامل Mac OS X Lion 10,7 با لینک مستقیم, دانلود فایل image سیستم عامل Mac OS X Lion 10,7 برای وی ام ویر, دانلود مکینتاش برای اجرا بر روی کامپیوتر, دانلود نسخه vmware سیستم عامل Mac OS X Lion 10,7, دانلود نسخه قابل اجرا بر روی کامپیوتر مکینتاش, دانلود نسخه قابل اجرای بر روی کامپیوتر Mac OS X Lion 10,7,

 

Mac OS X Lion 10.7 نام هشتمین سیستم عامل از سری سیستم عامل های Mac OS X برای سرورها و کامپیوترهای تحت مکینتاش می باشد. این سیستم عامل قرار بود تا تابستان امسال عرضه شود که هم اکنون نسخه نهایی آن برای اجرا بر روی سیستم های غیر مکینتاش نیز عرضه شده است. این نسخه از سیستم عامل ، قابلیت اجرا بر روی کامپیوترهای خانگی که مک نیستند را دارا می باشد. به این صورت که شما بوسیله نرم افزار VMware این سیستم عامل را به طور مجازی اجرا می کنید و می توانید همانند یک سیستم مک ، از تمامی امکانات این سیستم عامل استفاده نمایید. در این نسخه از سیستم عامل های مک ، تغییرات بسیار زیادی صورت گرفته است . به عنوان مثال شما می توانید برنامه هایی را که نصب کرده اید برخلاف نسخه های گذشته به راحتی پیدا کنید ، پشتیبانی از Mac App Sotre ، همخوانی تمام با نرم افزارهای عرضه شده برای مک ، رفع مشکل در برخی سیستم های دارای CPU های دو هسته ای و … . شما از هم اکنون می توانید این سیستم عامل بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت تک دانلود دریافت نمایید.

|اجرای سیستم عامل Mac OS X Lion 10.7 بر روی ویندوز ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود در یک پارت ۵ گیگابایتی|

برای دانلود به ادامهمطلب بروید


صفحه قبل 1 صفحه بعد

سیستم عامل ویندوز ۸ – Windows 8 Pre Xtreme Edition X86 & X64
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> شنبه 25 تير 1390برچسب:دانلود windows 8, دانلود Windows 8 Pre Xtreme Edition, دانلود رایگان Windows 8 Pre Xtreme Edition, دانلود ویندوز 8, دانلود ویندوز جدید مایکروسافت, لینک مستقیم Windows 8 Pre Xtreme Edition, ویندوز 8, ویندوز ماه نوامبر,

دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.
نکته مهم: لازم به توضیح است که ویندوز ۸ , ویندوز رسمی شرکت مایکروسافت نیست و ویندوز ۷ همچنان آخرین نسخه رسمی مایکروسافت می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


درباره ما

نویسندگان سایت

پیوند روزانه

پیوند وبلاگ
Change By :javandownload.loxblog.com